Manager HR / Operatie & IT

Als Manager HR / Operatie & IT ben jij die veelzijdige, hands-on professional die graag de touwtjes in handen neemt. Je bent de verbindende factor binnen de organisatie en schakelt moeiteloos tussen strategisch denken en operationeel handelen. Je werkt actief mee aan het verbeteren van processen en ondersteunt collega’s .

Dit ga je doen

In deze gecombineerde rol ben je actief betrokken op drie cruciale domeinen en rapporteer je rechtstreeks aan de directie.

HR:

  • Begeleiden van instroom, doorstroom en uitstroom; 
  • actief bijdragen aan een positieve en toekomstgerichte bedrijfscultuur; 
  • opstellen en uitvoeren van HR-beleid in nauwe samenwerking met de directie;
  • verzuimbegeleiding en ondersteuning bij functioneringsgesprekken. 

Operatie:

  • Optimaliseren van interne processen en structuren;
  • meewerken aan de dagelijkse planning en operationele efficiëntie;
  • sparringspartner zijn voor collega’s bij het verbeteren van werkprocessen; 
  • zelf uitvoering geven aan administratieve en organisatorische werkzaamheden;
  • coördineren van het volledige inkoopproces: van leveranciersbeheer tot voorraadbeheer. 

IT: 

  • Aanspreekpunt voor alle IT-gerelateerde zaken binnen de organisatie;
  • initiëren en meewerken aan IT-projecten, waaronder software-implementatie en systeemoptimalisatie;
  • contact onderhouden met externe IT-partners en zorgen voor een goed werkende digitale werkomgeving. 

Dit mag je van ons verwachten

Bij WingWays vinden we het belangrijk dat jij optimaal tot je recht komt en daarom:

  • maken we ruimte voor ieders talent en ambitie;
  • vieren we successen, groot en klein;
  • zijn de lijntjes echt kort;
  • leer je van elkaar dankzij een fijne mix van doeners en denkers op de werkvloer;
  • organiseren we meerdere keren per jaar een gezellig uitje voor alle collega’s.

Voor deze functie bieden wij jou: 

  • Een marktconform salaris (afhankelijk van jouw ervaring); 
  • Flexibiliteit; 
  • 25 vakantiedagen 
  • Een laptop en mobiele telefoon van de zaak; 
  • Een goede pensioenvoorziening; 
  • Een reiskostenvergoeding.

Ga vooruit, bereik je eindbestemming

Waar komt de naam WINGWAYS vandaan? Wat is de historie van het bedrijf? Welke kernwaarden gelden er binnen het bedrijf? Lees meer over wie wij zijn en waar wij voor staan!

Dit is waar jij jezelf in herkent

Je bent perfect voor deze functie wanneer jij:

  • Hands-on bent en graag zelf actief bijdraagt;
  • oog hebt voor detail, denkt in oplossingen en houdt van afwisseling; 
  • communicatief sterk bent, proactief, mensgericht en flexibel; 
  • zelfstandig werkt, prioriteiten stelt en overzicht houdt in een dynamische omgeving.

Daarnaast: 

  • Beschik je over Hbo-/wo-werk- en denkniveau met minimaal 5 jaar relevante werkervaring; 
  • heb je een bedrijfskundige of vergelijkbare achtergrond;
  • heb je ervaring met het opzetten en verbeteren van processen; 
  • ben je bekend met alle mogelijkheden die Office365 bied.

Interesse? Solliciteer!

  1. Reageer: klik op onderstaande knop en stuur ons jouw CV en motivatie. Je wordt binnen 2 werkdagen teruggebeld. 
  2. Gesprekken: Afhankelijk van de functie heb je één of meerdere gesprekken met je toekomstige manager en directe collega’s.
  3. Voorstel: Je ontvangt een arbeidsvoorwaarden voorstel.
  4. Start: Welkom bij WingWays. Je tekent je contract en start je eerste werkdag!

Meer weten?

Absoluut! Bushalte Eendrachtsweg Vianen is pal voor ons pand. Hier stopt buslijn 64 van Vianen Lekbrug naar De Biezen en andersom. Ieder half uur stopt er een bus.

Nee. Hoewel het voor afspraken op locatie altijd handig is om wél over een rijbewijs te beschikken, is dit geen vereiste om je werk bij WINGWAYS uit te kunnen voeren. 

Ja. Je krijgt bij ons de mogelijkheid om hybride (dwz. afwisselend thuis en op kantoor) of in deeltijd te werken. Als er iets verandert in je leven, gaan we daarover in gesprek. Ook als je andere dagen of meer/minder wilt werken zijn we flexibel.

Jazeker! WINGWAYS biedt diverse mogelijkheden om zowel horizontaal als verticaal door te groeien. Dit lichten wij graag in een persoonlijk gesprek verder aan je toe.

Nederlands. Hoewel wij ook voor diverse internationale klanten werken, is de voertaal op kantoor Nederlands. Het kan zijn dat voor het uitvoeren van jouw functie het spreken van een vreemde taal (zoals Engels, Frans of Duits) een pré is. In dat geval vermelden wij dat in de vacature.