Financieel administratief medewerker

Als financieel administratief medewerker verricht je de administratieve werkzaamheden voor onze opdrachtgevers. Je werkt nauw samen met onze opdrachtgevers en collega’s om de financiën van de verenigingen waarvoor je werkt tip top op orde te hebben en te houden.

Dit ga je doen

Als financieel administratief medewerker vervul je een cruciale rol in de dienstverlening richting onze opdrachtgevers. Zij bouwen op de financiën die jij beheert en de cijfers die jij rapporteert. De locatie waarvandaan je dat doet is ons kantoor in Vianen.

Concreet betekent dit dat jij:

  • de inkoop en verkoopadministratie voert van verschillende verenigingen;
  • evenals de debiteuren- en crediteurenadministratie;
  • bankzaken regelt;
  • de aansluitingen met andere administraties en relevante bronbestanden/-documenten controleert en beheerst;
  • BTW-aangiftes verzorgd;
  • zorgdraagt voor financiële- en managementrapportages;
  • periodiek afstemming hebt met de accountant en stukken aanlevert voor jaarrekeningen en controles;
  • administratieve processen optimaliseert;
  • aanspreekpunt bent voor de opdrachtgevers voor bovenstaande zaken.

Dit mag je van ons verwachten

Bij WingWays vinden we het belangrijk dat jij optimaal tot je recht komt en daarom:

  • maken we ruimte voor ieders talent en ambitie;
  • vieren we successen, groot en klein;
  • zijn de lijntjes echt kort;
  • leer je van elkaar dankzij een fijne mix van doeners en denkers op de werkvloer;
  • organiseren we meerdere keren per jaar een gezellig uitje voor alle collega’s.

Voor deze functie bieden wij jou: 

  • een marktconform salaris (afhankelijk van jouw ervaring);
  • flexibiliteit;
  • 25 vakantiedagen;
  • een laptop van de zaak;
  • een goede pensioenvoorziening;
  • een reiskostenvergoeding.
  •  

Ga vooruit, bereik je eindbestemming

Waar komt de naam WINGWAYS vandaan? Wat is de historie van het bedrijf? Welke kernwaarden gelden er binnen het bedrijf? Lees meer over wie wij zijn en waar wij voor staan!

Dit is waar jij jezelf in herkent

Je bent perfect voor deze functie wanneer jij:

  • Een brede ervaring hebt als financieel administratief medewerker;
  • Leergierig, klantvriendelijk, collegiaal, flexibel en communicatief vaardig bent;
  • Oog voor detail en een groot verantwoordelijkheidsgevoel hebt;
  • Ervaring hebt met pakketten als Exact Online, Multivers XL Online en MS Excel.

En ook:

  • Vaardig bent in het bouwen en onderhouden van rapportages;
  • een goede beheersing van de Nederlandse taal hebt;
  • maximaal 30 minuten van Vianen vandaan woont.

Interesse? Solliciteer!

  1. Reageer: klik op onderstaande knop en stuur ons jouw CV en motivatie. Je wordt binnen 2 werkdagen teruggebeld.
  2. Gesprekken: Afhankelijk van de functie heb je één of meerdere gesprekken met je toekomstige manager en directe collega’s.
  3. Voorstel: Je ontvangt een arbeidsvoorwaarden voorstel.
  4. Start: Welkom bij WINGWAYS. Je tekent je contract en start je eerste werkdag!

Meer weten?

Absoluut! Bushalte Eendrachtsweg Vianen is pal voor ons pand. Hier stopt buslijn 64 van Vianen Lekbrug naar De Biezen en andersom. Ieder half uur stopt er een bus.

Nee. Hoewel het voor afspraken op locatie altijd handig is om wél over een rijbewijs te beschikken, is dit geen vereiste om je werk bij WINGWAYS uit te kunnen voeren. 

Ja. Je krijgt bij ons de mogelijkheid om hybride (dwz. afwisselend thuis en op kantoor) of in deeltijd te werken. Als er iets verandert in je leven, gaan we daarover in gesprek. Ook als je andere dagen of meer/minder wilt werken zijn we flexibel.

Jazeker! WINGWAYS biedt diverse mogelijkheden om zowel horizontaal als verticaal door te groeien. Dit lichten wij graag in een persoonlijk gesprek verder aan je toe.

Nederlands. Hoewel wij ook voor diverse internationale klanten werken, is de voertaal op kantoor Nederlands. Het kan zijn dat voor het uitvoeren van jouw functie het spreken van een vreemde taal (zoals Engels, Frans of Duits) een pré is. In dat geval vermelden wij dat in de vacature.