Bij een samenwerkingsverband moet u natuurlijk ook alle correspondentie en de administratieve zaken op orde hebben. Daarnaast is niet ieder samenwerkingscollectief gevestigd op één locatie, waardoor vereniging gerelateerde post en telefoon vaak op een persoonlijk adres binnenkomen.
Om u te verlichten bij deze zaken, bieden we u een totaal ontzorgingspakket. Waarom u ook die werkzaamheden aan ons uitbesteedt? Omdat wij thuis zijn in uw branche. Omdat we al op een andere manier kennis hebben gemaakt met uw samenwerkingsverband en weten van het reilen en zeilen.
Totale ontzorging
Leden administratie
De kern van uw vereniging of stichting. Wij zorgen dat de NAW-gegevens, functie- en bedrijfsgegevens altijd up-to-date zijn.
Financiële administratie
Van contributie inning tot het verzorgen van uw volledige boekhouding.
Personeelszaken
Loonadministratie, personeelsadministratie, ziekteverzuim controle, registratie & afhandelen van sollicitaties en onboarding nieuwe medewerkers.
Front office
Eerste lijns vragen vanuit uw klanten of leden, helpdesk, beantwoorden van telefoongesprekken en zorgen dat e-mails bij de juiste persoon terecht komen.
Back office
Administratieve werkzaamheden, bijhouden van uw website, administrator op portalen, plannen van vergaderen en bijhouden van aanwezigheid.
Notulist
Verslaglegging van uw vergadering, verzorgen van hybride vergaderingen (videobellen & fysiek vergaderen) en overzicht over acties & besluiten.
Kom in contact
Nieuwsgierig geworden of meer weten naar aanleiding van wat u heeft gezien? Laten we in contact komen!